Ako obnoviť továrenské nastavenia na iPhone

2. Potom kliknite na Macu na "nastaviť ako nový iPhone" (Ak Vám vyskočí otázka ohľadom šifrovania zálohy, my šifrovať zálohy neodporúčame nakoľko heslo možeťe zabudnúť a Vaša záloha je potom nepoužiteľná. Ak si Vašu zálohu nedáte šifrovať, vôbec sa nemusíte báť o svoje dáta, nakoľko keď si obnovíte iPhone zo zálohy, je potrebné heslo od iCloudu a taktiež Váš kód, ktorý ste používali na odomykanie iPhonu. Takže vôbec sa nemusíte báť, že si niekto obnoví Vašu zálohu a bude mať prístup k Vašim dátam. Bez Vášho hesla od iCloudu a kódu pre odomykanie iPhonu sa k nim nijako nedostane.)

3. Ak chcete Vaše dáta v iPhone zálohovať, je potrebné kliknúť na "Zálohovať všetky dáta na iPhone do tohto Macu" a následne znova kliknúť na "Zálohovať teraz". Treba počkať kým sa zálohovanie dát dokončí.

4. Posledný bod je samotná obnova továrenských nastavení s najnovším softvérom pre iPhone, takže je potrebné kliknúť na "Obnoviť iPhone". Ak Vám vyskočí upozornenie, že treba vypnúť funkciu Nájsť, treba ísť na Vašom iPhone do nastavení < úplne hore kliknúť na Vaše meno (nastavenia iCloud) < Nájsť < Vypnúť Nájsť môj iPhone. Tak a teraz môžete kliknúť na "Potvrdiť" a znova kliknúť na "Obnoviť iPhone". Teraz sa Vám začne sťahovať najnovší iOS (operačný systém) pre iPhone. Celý proces obnovy je od teraz už automatizovaný, takže akonáhle sa stiahne iOS, Váš iPhone sa sám obnoví do továrenských nastavení. Počas celého postupu je potrebné mať iPhone zapojený k Macu cez USB dátový kábel. Celý proces trvá približne 30 minút v závislosti od rýchlosti Vášho internetového pripojenia.

5. Na Vášom Iphone je uvítacia hláška "Hello". To znamená, že iPhone bol úspešne obnovený do továrenských nastavení.


Postup pre Windows je nasledovný:

1. Pripojte Váš iPhone k počítaču s operačným systémom Windows. Na Vašom iPhone kliknite na "Dôverovať" a počkajte, kým sa Vám na PC otvorí aplikácia iTunes.

2. Pokiaľ ste iTunes sťahovali nedávno, aktualizovať ho nemusíte. Keby Vám vyskočila hláška ohľadom aktualizácie iTunes alebo iPhone môžete ju zatvoriť. Taktiež upozornenie ohľadom inštalácie iCloud pre Windows je v danom okamihu nepotrebné, takže môžete okno zatvoriť.

3. Na PC klikneme v ľavo hore na ikonu telefónu. Pokiaľ by Vám vyskočilo upozornenie ohľadom Vášho nového iPhonu, tak kliknite na "Nastaviť ako nový iPhone".

4. Ak chcete Vaše dáta v iPhone zálohovať, je potrebné zvoliť možnosť "Tento počítač" a následne znova kliknúť na "Zálohovať". Treba počkať kým sa zálohovanie dát dokončí.

5. Posledný bod je samotná obnova továrenských nastavení s najnovším softvérom pre iPhone. Je potrebné kliknúť na "Obnoviť iPhone". Ak Vám vyskočí upozornenie, že treba vypnúť funkciu Nájsť, treba ísť na Vašom iPhone do nastavení < úplne hore kliknúť na Vaše meno (nastavenia iCloud) < Nájsť < Vypnúť Nájsť môj iPhone. Tak a teraz môžete kliknúť na "Potvrdiť" a znova kliknúť na "Obnoviť iPhone". Teraz sa Vám začne sťahovať najnovší iOS (operačný systém) pre iPhone. Celý proces obnovy je od teraz už automatizovaný, takže akonáhle sa stiahne iOS, Váš iPhone sa sám obnoví do továrenských nastavení. Počas celého postupu je potrebné mať iPhone zapojený k PC cez USB dátový kábel. Celý proces trvá približne 30 minút v závislosti od rýchlosti Vášho internetového pripojenia.

6. Na Vašom iPhone je uvítacia hláška "Hello".To znamená, že iPhone bol úspešne obnovený do továrenských nastavení.


Postup pre obnovu dát zo zálohy cez iTunes alebo Finder (Pre Mac aj Windows):

1. Je Potrebné preklikať uvítacie nastavenia a dostať sa na hlavné menu.

2. Pripojte Váš iPhone k počítaču Mac alebo Windows.Na Vašom iPhone kliknite na "Dôverovať" a počkajte, kým sa Vám na Macu alebo PC otvorí iTunes alebo Finder.

3. Kliknite na "Obnoviť zo zálohy" a zvoľte si Vašu poslednú zálohu.

4. Po obnove zo zálohy bude potrebné zadať heslo od Vášho iCloudu a ochranný kód iPhonu, ktorý ste predtým používali.

5. Ak používate ďalšie Apple zariadenia ako napríklad iPad alebo Mac, môže Vám prísť výzva od Apple na odsúhlasenie na Vaše druhé Apple zariadenie.


Dúfáme, že Vám článok v našom blogu pomohol a nemuseli ste kvôli softvérovej chybe utekať do servisu. :)

×