Reklamácie a vrátenie tovaru

Reklamáciu alebo vrátenie tovaru je možné vybaviť buď osobne alebo kuriérom/poštou.

Kuriérom alebo poštou:

  • Tovar pripravte a bezpečne zabaľte.
  • Priložte sprievodný dopis s popisom závady, prípadne dôvod vrátenia tovaru.
  • Priložte kópiu nákupného dokladu a vašu spätnú adresu.
  • Číslo bankového účtu v tvare IBAN pre prípad vrátenia peňazí.
  • Odovzdajte tovar na poštu alebo prepravnú spoločnosť.
  • Tovar zasielajte na adresu: 
    ecoPhone s.r.o.

    Železničná 4345/23A
    Sereď 92601

Osobne: 

  • Tovar pripravte a prineste na našu pobočku na adrese: 
    ecoPhone s.r.o.
    Železničná 4345/23A
    Sereď 92601
  • Prosíme Vás, predtým ako k nám pôjdete zavolajte na 0907 474 511 alebo 0918 412 207 a dohodnite si presný termín. 

Formuláre na stiahnutie:

Odstúpenie od zmluvy

Reklamačný protokol

Kontakt: 

reklamacie@ecophone.sk

+421 918 412 207

+421 907 474 511

×

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie