Reklamácie a vrátenie tovaru

1. Chcem REKLAMOVAŤ zakúpený produkt

    • Vyplňte náš reklamačný formulár, ktorý nájdete na tomto odkaze: https://ecophone.reklamacie.sk
    • Vo formulári prosím uveďte všetky vady a informácie o telefóne. (aj heslo k uzámku obrazovky, ak ho tam ponechávate)
    • Po odoslaní formuláru si tento reklamačný list prosím vytlačte a priložte k reklamovanému produktu.
    • Do balíka je nutné príložiť aj faktúru.
    • Tovar pripravte a bezpečne zabaľte tak, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy.
    • O prijatí reklamácie a o ďalšom priebehu Vás budeme informovať e-mailom/SMS.

Reklamovaný tovar nám môžte doručiť dvoma spôsobmi:

    • POZOR! NOVÁ ADRESA Kuriérom alebo poštou: ecoPhone, Štúrova 33, 949 01 NITRA
    • POZOR! NOVÁ ADRESA Osobne: ecoPhone, Štúrova 33, 949 01 NITRA (Pred plánovaným príchodom nás prosím kontaktujte na tel. čísle +421 31/2022022)

 

2. Chcem VRÁTIŤ zakúpený produkt

  • Do 14 dní od zakúpenia tovaru máte nárok na vrátenie produktu bez udania dôvodu.
  • Vytlačte si formulár, ktorý nájdete tu: Odstúpenie od zmluvy
  • Vyplnený formulár s Vašimi údajmi (nezabudnite na IBAN, kam Vám máme poslať peniaze) priložte do balíka k tovaru.
  • Do balíka je nutné príložiť aj faktúru.
  • Zakúpený tovar musí byť v pôvodnom stave a vyresetovaný. (Bez Vášho icloudu a hesla!)
  • Tovar pripravte a bezpečne zabaľte tak, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy.

Tovar, ktorý nám vraciate môžte doručiť dvoma spôsobmi:

    • POZOR! NOVÁ ADRESA Kuriérom alebo poštou: ecoPhone, Štúrova 33, 949 01 NITRA
    • POZOR! NOVÁ ADRESA Osobne: ecoPhone, Štúrova 33, 949 01 NITRA (Pred plánovaným príchodom nás prosím kontaktujte na tel. čísle +421 31/2022022)