Poistenie proti rozbitiu
Pri náhodnom rozbití Vám produkt opravíme alebo vymeníme za nový.
- Poistenie kryje užívanie produktu doma, v práci alebo pri cestovaní, kdekoľvek na svete.
- Celú poistnú udalosť vybavíme za vás, škodu nám stačí nahlásiť.
Poistite sa proti rozbitiu!
K tovaru pri objednávaní zvoľte Poistenie proti rozbitiu. Zaplatením službu aktivujete.
Poistenie proti rozbitiu a krádeži pokrýva širokú paletu životných situácií.
Aké prípady sú riešené v prospech zákazníka?
- niekto do Vás strčí, telefonujete a prístroj Vám vypadne z ruky
- svojou nešikovnosťou si mobil rozbijete
- psík Vám rozhryzne telefón
- dieťa Vám zhodí iPhone zo stola
Aké prípady sú zamietnuté? (Aj tieto prípady môžu nastať, ale poistenie sa na ne bohužiaľ už nevzťahuje.)
- batéria iPhonu začne rýchlo strácať na kapacite, prípadne sa nafúkne
- bežné opotrebovanie a poškriabanie displeja
- poškodenie tekutinou
- chyby kryté zákonnou zárukou
Ako často si môžem dať svoje zariadenie opraviť?
V cene poistenia je zahrnutá jedna oprava zariadenia po dobu 2 rokov. To znamená, jedno rozbitie displeja alebo housingu zariadenia. Ak už bola služba využitá, nieje možné ďalšiu opravu vyriešiť bezplatne.
Ako prebieha vybavovanie poistnej udalosti?
V prípade poškodenia sa výrobok najskôr zasiela k nám do Nitry (Štúrova 1416/33) , kde vykonáme diagnostiku a zistíme možnosti opravy. Na základe cenového návrhu a dostupnosti náhradných dielov rozhodneme, či je oprava rentabilná, alebo dôjde k ukončeniu iným spôsobom (výmenou alebo dobropisom).
Ako dlho môže trvať riešenie poistnej udalosti?
Akonáhle obdržíme Vaše oznámenie o škodovej udalosti, vyšetrovanie vášho prípadu začneme bez zbytočného odkladu a ukončíme ho bez neopodstatneného predlžovania. Väčšinu prípadov vybavíme do 15 dní od nahlásenia.